piątek, 23 sierpnia 2013

Dziwny świat

Dziwny jest ten świat.....
Dwoje ludzi. Spotkanie. Obopólna fascynacja, motyle w brzuchu. Jest dobrze. Ale w którymś z tych dwóch serc siedziały demony, silniejsze niż ono samo, nie dawały spokoju, targały myślami, pchały do ucieczki nie wiedzieć z jakiego powodu. Cóż… to się nie mogło udać… Patrzę z boku, jako nie całkiem przypadkowy obserwator i myślę sobie... Dziwny jest ten świat… ale wszystko ma swój czas, wszystko ma swoje miejsce i ma swój sens. Tylko trzeba go odnaleźć...

Wydziergałam w międzyczasie bransoletki ściegiem tureckim. Od dawna zabierałam się za ten ścieg i w końcu za pomocą tutorialu Weroniki spróbowałam i tak mi się on spodobał, że z rozpędu zrobiłam kilka bransoletek. Bardzo go polubiłam bo jest bardzo prosty a sznury robi się błyskawicznie (godzinę zaledwie łącznie z nawlekaniem).
Do wszystkich użyłam koralików Toho oraz różnej wielkości kulek (3 i 4mm). Toho w rozmiarze 11/o lub 15/o w zależności od wielkości kulki.








Dziękuję za Twoje odwiedziny. Dziękuję również za pozostawienie komentarza bo każdy jest dla mnie bardzo ważny. 
Z radością również witam nowych obserwatorów.
Jeśli chcesz się ze mną bezpośrednio skontaktować - napisz: dorjadesign@gmail.com
Możesz mnie także znaleźć na Fb a chcąc na bieżąco śledzić moje wpisy zostań obserwatorem tej strony.

Miło mi będzie gościć tu Ciebie ponownie- zapraszam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...