sobota, 17 września 2016

Ambaras

Na tym polega ambaras, żeby dwoje chciało na raz.
W tym przypadku żeby chciało na raz aż 20 bo tyle potrzebnych było koralików Tila, żeby ułożyły się w zgrabną kulkę.
Znowu kulkę.
Co ja poradzę, że kulki to moja koralikowa miłość?  Kulki w każdej możliwej koralikowej konfiguracji i z każdego umożliwiającego ich wykonanie koralika.
Tak więc dzisiaj kulka Ambaras z tego wzoru.



W innej wersji kolorystycznej powstała różowa kula dla mojej przyjaciółki. Ta jest z użyciem czeskich koralików CzechMates Tile, Jest ciut większa z powodu różnicy między japońskimi Tila a czeskimi Tile.
Obydwie kulki zakończone są ozdobnym łańcuszkiem wykonanym techniką chainmail- ścieg bizantyjski. W chainmail też się wciągam :)





Dziękuję za Twoje odwiedziny. Dziękuję również za pozostawienie komentarza bo każdy jest dla mnie bardzo ważny. Z radością również witam nowych obserwatorów. Miło mi będzie gościć tu Ciebie ponownie- zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...