niedziela, 22 września 2013

Dobrzy ludzie

Kiedyś ktoś mi powiedział, że nic się nie dzieje bez powodu. Że wszystko, co nas spotyka ma swój głęboko ukryty sens. Że to, co dajemy to do nas zawsze wraca. Że nic nie ginie. Czy aby na pewno? Wierzę, że tak jest. I nawet jeśli tego sensu nie widzę, to też ma jakieś znaczenie, jakiś powód ku temu by... może jeszcze "dojrzewać".  Ale najważniejsze w tym wszystkim jest to by nie tracić wiary. W siebie i  w ludzi. I nawet jeśli odwrócą się od Ciebie Ci, na których liczyłeś to trzeba wierzyć, że przyjdą następni. A Ci, co odeszli, nie to, że nie byli warci naszego czasu, nie. Może nie byli gotowi na więcej i dali tyle, ile mogli. Bo przecież nic się nie dzieje bez powodu.


Dziś bransoletkowo. Szydełkowo. I jak zwykle koralikowo. Proste bransoletki robione na szydełku ściegiem prostym. Oczywiście z koralików Toho. Kuleczki przy bransoletkach pełniące rolę przywieszek mają wielkość zaledwie 10-12mm. Są mikro :)
Jakość zdjęć pozostawia mi bardzo wiele do życzenia. Wciąż się uczę i wciąż jest jeszcze wiele do nauczenia. Jednak ciągle ćwiczę i mam nadzieję, że będzie lepiej. Ostatnie trzy zdjęcia robione były jeszcze w okresie mojego fotograficznego "żłobka", kiedy nie planowałam jeszcze udostępniać ich w świecie, reszta chyba już awansowała do "przedszkola" :)).  Mam cichą nadzieję.








Dziękuję za Twoje odwiedziny. Dziękuję również za pozostawienie komentarza bo każdy jest dla mnie bardzo ważny. 
Z radością również witam nowych obserwatorów.
Jeśli chcesz się ze mną bezpośrednio skontaktować - napisz: dorjadesign@gmail.com
Możesz mnie także znaleźć na Fb a chcąc na bieżąco śledzić moje wpisy zostań obserwatorem tej strony.

Miło mi będzie gościć tu Ciebie ponownie- zapraszam.


2 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki i piękne słowa! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń



.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...