poniedziałek, 20 stycznia 2014

Prezentowa radość

Dziś krótko  ale chciałam się pochwalić prezentem, jaki otrzymałam od Małgosi za sprawą wygranego u niej Candy. Jakoś nigdy dotąd nie udawało mi się niczego wygrać a tu ciach. Cudowna niespodzianka, jaką jest kula Galaxy wg projektu Gillian Slone, w letnich, pastelowych i delikatnych kolorach. Jestem fanką tych kul, więc radość moja jest tym większa i mimo tego, że kiedyś już taką poczyniłam, to wciąż mi mało. Dziękuję Małgosiu.


I dodatkowo fotka na innym tle, kula na dywaniku :)




Dziękuję za Twoje odwiedziny. Dziękuję również za pozostawienie komentarza bo każdy jest dla mnie bardzo ważny. 
Z radością również witam nowych obserwatorów.
Jeśli chcesz się ze mną bezpośrednio skontaktować - napisz: dorjadesign@gmail.com
Możesz mnie także znaleźć na Fb a chcąc na bieżąco śledzić moje wpisy zostań obserwatorem tej strony.

Miło mi będzie gościć tu Ciebie ponownie- zapraszam.

2 komentarze:



.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...