niedziela, 8 czerwca 2014

Turkusy, hematyt i czerń

Długo nic tu nie zamieszczałam i obawiam się, że w najbliższym czasie może być podobnie z braku i czasu i fizycznych również możliwości. Nie mniej jednak potem z pewnością nadrobię a tymczasem małe co nieco. Universal bo może być noszone na co dzień i od święta. Razem i osobno.



Do kompletu dołączył wisior.




Całość prezentuje się tak.


                                   Wyplecione z koralików Toho 15/o Silver Lined Frosted Teal, Metallic Hematite, Opaque Jet

A dodatkowo dla specjalnej kobiety powstał taki komplecik.






                        Wyplecione z koralików Toho 15/o Silver Lined Frosted Teal oraz Permanent Finsh Galvanized Aluminium



Dziękuję za Twoje odwiedziny. Dziękuję również za pozostawienie komentarza bo każdy jest dla mnie bardzo ważny. 
Z radością również witam nowych obserwatorów.
Jeśli chcesz się ze mną bezpośrednio skontaktować - napisz: dorjadesign@gmail.com
Możesz mnie także znaleźć na Fb a chcąc na bieżąco śledzić moje wpisy zostań obserwatorem tej strony.

Miło mi będzie gościć tu Ciebie ponownie- zapraszam.



8 komentarzy:

  1. Świetne kompley, a te kuleczki mnie oczarowały. Muszę i ja się kiedyś za nie zabrać. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się zabierz Elu, koniecznie. Na pewno będziesz zadowolona :))) Dziękuję.

      Usuń
  2. Świetne komplety, bardzo podoba mi się ta pierwsza kula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowała mnie trochę prucia bo to z 15/o toho robiłam i kula jest dość spora ale było warto, zadowolona jestem i cieszę się, że się innym podobają. Dziękuję :)))

      Usuń
  3. Super te komplety, bardzo mi się podobają zapięcia w bransach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, miło mi. Zapięcia kupiłam "na próbę". Są tak mocne, że bransoletki zakładam jak bugle, więc pod tym względem mogę polecić bo na pewno się nie będą rozpinały. Za to alergikom absolutnie odradzam. Właśnie myślę, jak przerobić te moje bransoletki bo mnie po prostu uczulają zapięcia. Echhh

      Usuń
  4. Super kompleciki i te kule:) przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, sama też próbuj, koniecznie :))))

      Usuń



.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...