wtorek, 30 czerwca 2015

Carska łza

Zaczęło się od marzenia, niczym wzniosłych szczytów wyobraźni.
Nie mając niczego prócz linijki zaczął kreślić. Cieśla i władca jednocześnie. Patrzył na rozpościerające się przed nim równiny, niegościnny świat, płaski i idealny do stawiania na nim murów i ścian, cegła po cegle, kamień  po kamieniu. To był jego plan, zrodzony z marzeń tyrana, budowany trudem niewolników, wielbiony przez poetów. Plan, który się ziścił. Mury zbudowane z wyobraźni, kaprysu i dumy- Sankt Petersburg



Petersburg – to okno, przez które Rosja patrzy na Europę, a wg Adama Mickiewicza miasto szatanów:

"U architektów sławne jest przysłowie,
Że ludzi ręką był Rzym budowany,
A Wenecyją stawili bogowie;
Ale kto widział Petersburg, ten powie,
Że budowały go chyba szatany."

Nieobce mi to miasto i jego historia więc zrobiłam w prezencie dla pewnej ważnej dla mnie osoby naszyjnik "Carska łza".




Naszyjnik zrobiłam z Toho 15/o PF Galvanized Starlight oraz 15/o Silver Lined Ceystal, ozdobą jest szlifowany kryształek w kształcie łezki Drop 10x6mm Crystal AB. Oczywiście ściegiem Sankt Petersburg Stitch :)




Dziękuję za Twoje odwiedziny. Dziękuję również za pozostawienie komentarza bo każdy jest dla mnie bardzo ważny. 
Z radością również witam nowych obserwatorów.
Jeśli chcesz się ze mną bezpośrednio skontaktować - napisz: dorjadesign@gmail.com
Możesz mnie także znaleźć na Fb a chcąc na bieżąco śledzić moje wpisy zostań obserwatorem tej strony.

Miło mi będzie gościć tu Ciebie ponownie- zapraszam.

3 komentarze:

  1. Sankt Petersburg Stitch jest mi wciąż obcy bo nie mam na niego czasu, ale ogromnie mi się podoba Twoja interpretacja, niby na bogato bo jest złoto, ale tkwi w nim prostota formy. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, ścieg ten robi się błyskawicznie więc zachęcam do spróbowania. Tyle tylko, że jest to forma leciutka, niczym zwiewna koronka, nie nadaje się do cięższych prac.

      Usuń
  2. Zaglądam do Ciebie nie bez przyczyny. Wyszukuję twórczych blogów i zapraszam je do grupy, którą prowadzę na facebooku. Bardzo chętnie zobaczyłabym Cię tam z nami. Jest to grupa tak samo dla Twórców, jak i dla Czytelników, atmosfera jest naprawdę cudowna, można podyskutować na twórcze tematy, jest wiele ciekawych konkursów, link party itd. Słowem brakuje tylko Ciebie Odnośnik do grupy: https://www.facebook.com/groups/blogiDIY/

    OdpowiedzUsuń



.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...