środa, 2 kwietnia 2014

Kulki inaczej czyli ufo i wiosna

Wiosna przyprowadziła ze sobą nie tylko zakwitające zielenią drzewa. Nie tylko obudziły się przepiękne krokusy, śnieżynki i fioletowe szafirki. Razem z wiosną przybyło też ufo w swoich kolorowych koralikowo ozdobionych talerzach :) A może to właśnie wiosna przyleciała w jednym z takich pojazdów :) ?
Jednym słowem ufodysków ciąg dalszy...









Dziękuję za Twoje odwiedziny. Dziękuję również za pozostawienie komentarza bo każdy jest dla mnie bardzo ważny. 
Z radością również witam nowych obserwatorów.
Jeśli chcesz się ze mną bezpośrednio skontaktować - napisz: dorjadesign@gmail.com
Możesz mnie także znaleźć na Fb a chcąc na bieżąco śledzić moje wpisy zostań obserwatorem tej strony.

Miło mi będzie gościć tu Ciebie ponownie- zapraszam.










17 komentarzy:

  1. Super bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi ze z takim odzewem się te ufodyski spotykają.

      Usuń
  3. O rany ale cudne! I istotnie nie z tej ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miło mi i ciepło na sercu Elu, dziękuję. Cieszę się, że się podobają. Nie mogłam przestać robić bo mnie tak wciągnęły. Jedna osóbka namawia mnie nawet na tutka. To miłe.

      Usuń
    2. Zrób tutka, zrób.

      Usuń
  5. Boskie te ufoki i jakie błyszczące:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są Twoje ufodyski.
    Też jestem za tutkiem :)
    Pozdrawiam- Jola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te dyski są świetne! I te kolory - bosko wszystkie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widząc twoje dyski stwierdziłam, że rewelacyjnie wyglądałyby jako bransoletki. Jako pojedyncze lub potrójne zawieszki na czarnym, grubym "sznurku". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy nową inspirację i pomysł :) Dziękuję kochana, te duże raczej przy bransoletce byłyby zbyt wielkie ale są idealne na wisior, za to te mniejsze jak najbardziej, będziemy próbować :)

      Usuń



.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...